VII. zasedání zastupitelstva

26. června 2018 v 21:34 | Toto zastupitelstvo končí. Pravděpodobně do podzimních komunálních voleb se sejde ještě jednou. Přicházejí prázdniny, dovolené... |  L.P.2018/
Jednání trvalo dlouho a neslo se v pracovním duchu. To nebývá tak obvyklé...

Jednou větou: Chuchelským rybářům byla schválena dotace 35 000,- korun. Rodinné centrum obdrží 9000,- korun. Smlouva s chuchelským aerobikem nebude podepsána do té doby než dojde k setkání s paní Buriš. Podle předsedy kontrolního výboru je nutné například upřesnit spolupráci se základní školou. Následně bude smlouva uzavřena pouze na rok 2019. V letošním roce na novou školu již nepříjdou peníze. A co bude v tom příštím? Připravuje se projekt na renovaci hřbitova a památníku včetně přivedení vody a elektrického proudu střídavého. Jak se zpívá v té známé písničce. Na dotaz proč ta elektřina nám ještě nikdo neodpověděl. Nebude to trochu drahý a zbytečný výdaj z obecní kasy? Václav Burle opakovaně poukázal, že je nutné co nejrychleji opravit přístupovou cestu z centra obce ke kostelu. Již několik let je na ní zával. Tématem byla i protihluková stěna na Strakonické. Přizvaný odborník prohlásil, že k ní neexistuje pouze souhlas Chuchle!

Součástí zasedání byl opět Soutok. Ze slov zastupitelů vyplynulo, že vůbec netuší o co na soutoku Vltavy s Berounkou jde. V minulém roce byla obsáhla výstava na Zbraslavi a to včetně modelů. Připravila jí jedna z pražských vysokých škol. Před několika měsíci byla svolána porada obcí do Campu. Za Velkou Chuchli nepřišel nikdo! I to o něčem svědčí.

Před zastupitelstvem se sešel výbor pro územní plánování. Na zasedání se očekávaly zajímavé a vše vypovídající informace. Tak se bohužel nestalo. Ale i tak sem tam něco z myšlenek starosty Stanislava Fresla vypadlo. Ono to vypadá, že chuchelské územní plánování se zabývá pouze výstavbou Centra. Lépe řečeno divného a zhůvěřilého satelitního měsečka uprostřed obce. Položme si otázku hlasem latiníků - Cui bono? Komu to prospěje?! Chuchelským občanům, obci, ani náhodou. Jediným vítězem bude developer. A pak se budou rozdávat odměny! V kuloárech se proslýchá, že Chuchli už ten záměr stál - bez vědomí občanstva - ohromné peníze. Otázka: je vůbec možné aby starosta bez vědomí občanů, ale i zastupitelů, rozhodoval jako sám voják v poli o tak náročném finančním záměru. Co vy na to pane Stanislave Fresle. Odpovíte nám? V této souvislosti ještě dodejme, že pan starosta Fresl slíbil občanům, že je bude podrobně informovat nejen o územním plánu Velké a Malé Chuchle, ale v této souvislosti i o Metropolitním plánu, o zháležitostech, které se obce týkají! Bohužel se tak nestalo a z důvodu prázdnin a dovolených se asi již ani nestane. Odpovíte nám pane starosto proč jste tak neučinil. Co vás k tomu vedlo? Občan v těchto souvislostech může podávat připomínky a odpor pouze do 27. července. Jak tak ale může učinit, když zastuitelstvem, starostou, výbory, nebyl ještě s ničím seznámen. Napadá nás jediné - není to od vedení obce ZÁMĚR?

Související obrázekČechoslovan Chuchle, tak to je teda síla. I na tomto veřejném zasedání došlo na otázky a odpovědi kolem chuchelské kopané. Nejdříve se projednávala PETICE. Zastupitelstvo jí prozatím odmítlo s oddůvodněním, že v Čechoslovanu nelze nic měnit do doby než bude s klubem ukončena smlouva. Pak se zastupitele k dořešení petice vrátí. Pravděpodobně to již bude na bedrech zastupitelstva nového, které vzejde z podzimních komunálních voleb.

Předseda kontrolního výboru Robert Pořízek předstoupil před zastupitele s dodatkem zápisu z minulého zastupitelstva. A to se děly věci. Již víme, že na Čechoslovan jsou vedeny exekuce, v kase tam chybí peníze a na pořadu dne jsou až neskutečné dluhy. Pravděpodobně tam došlo i k několikeré zpronevěře.

"Pane Mgr. Martine Melichare.
Asi bude nejlepší, když se domluvíte s panem Šafářem,
kdo tu dlužnou částku za vodu z vás zaplatí!
Nejlépe když se podělíte stejným dílem!"
Stanislav Fresl, starosta

Robert Pořízek a zejména pak odborník na slovo vzatý, bývalý hospodářský kriminalista Vladimír Kozák, a Jan Zágler, objevili smlouvu na odběr vody Čechoslovanu, kterou pravděpodobně proti zákonům České republiky neoprávněně, protože bez odsouhlasení zastupitelstva, podepsal exstarosta Mgr. Martin Melichar. Podle kontrolního výboru není tedy pravděpodobné, že by tu obrovskou částku musela platit obec. Pan Melichar s jejich vyjádřením, právním názorem, nesouhlasí. Tímto jej vyzýváme aby nám ten svůj názor zde na chuchle.blog.cz objasnil. Můžete vážení občané uzavírat sázky zda to udělá. Mlčení prý znamená souhlas. Ve hře je částka cca 200 000.- korun. (Upřesnění: na zastupitelstvech v cause Čechoslovanu neustále padají různé částky, finanční dluhy apod. Proto autor tohoto článu není schopen je tady přesně definovat. Třeba to upřesní kontrolní výbor.) Otázkou je, proč to chuchelská radnice nechala dojít tak daleko. Proč neprováděla průběžně ve fotbalovém klubu kontroly?

** ** ** ** **

Poznámka: Starostka Slivence a radní hl. města Prahy Jana Plamínková odjíždí s velkou skupinou lidí do Pádské nížiny se podívat jak tam vypadá podobný projekt jako náš Soutok. Vedení Chuchle účast odmítlo slovy Mgr Pavla Klána: " ...není to nic jiného než zbytečný a neopodstatněný výlet!" Chválíme! Možná by bylo nejlepší kdyby paní Plamínková konečně rozjela akci chuchelská vyhlídka. Jak sama zdůraznila ta je v havarijním stavu a musí se řešit. Ale to konstatovala již před více než rokem. Neměli bychom jí trochu popohnat? Vždyť na podzim už nemusí být radní...

Poznámka aneb pro dobrotu na žebrotu: Okrašlovací spolek, společně s Klubem důchodců, za vedení Mgr. Martina Melichara, zajistil pro dříve narozené občany plavenky do akvaparku na Barrandově. Nyní jich na obci leží na sto kusů. Prý o ně není podle pana starosty zájem. Kde je problém? Pravděpodobně v tom, že lidé o tom vůbec nevědí. Objevila se pouze informace na oficiálních internetových stránkách obce, ale na ty s velkou pravděpodobností důchodci nechodí. Klidně se může stát, že v závěru roku zastuitelstvo prohlásí, že o plavání a zdravotní rehabilitace není ze strany důchodců zájem a plavenky zruší. Nebyla by to vážení sousedé a sousedky škoda? Plavenky může odebrat každý kdo dovršíl věku 65 let a více. Informujte své dědečky a babičky, prarodiče, rodiče. Sportu a zdraví nazdar. Zdar.

DISKUSE (přetaženo z minulých komentárů)
To je ve hvězdách | Včera v 1:24 |
Čechoslovan Chuchle, je jen jméno, nemá žádný svůj majetek. Má pronajatu, jen tu travnatou plochu. Za kým to půjde ? No, za tím, kdo ty dluhy podepsal - udělal. Za vedením klubu Čechoslovan Chuchle.

Ono je, ale dost podstatné, kdo tuto situaci, svým chováním umožnil… Zeptejte se, jakým způsobem se dostal pan Šafář na předsedu klubu a kdo mu k tomu dopomohl. Podle starých členů Čechoslovanu - Chucheláků, to byla síla :-(
Malá nápověda : Oba mají příjmení, začínající písmenem M.
Robert Pořízek

Pro Roberta Pořízka s kol. | Dnes v 11:38 |
Chápu začíná předvolební kampaň, ale ty velký bulíky co se tady snažíš věšet jsou trochu zbytečný.

Situaci okolo Čechoslovanu řešíte se spolustraníky a Vašimi podporovateli posledních min 5 let. To,že volba předsedy nebyla z pohledu jak Ty píšeš "starých členů Čechoslovanu - Chucheláků" síla, to je věc druhá . Členskou základnou byl zvolen pan Šafář a. Do výboru SK Čechoslovan byli zvolení i dva tvoji kolegové z poslední kandidátky za ODS. Ten nejvyšší pan jehož jméno začíná na písmeno F a pan D. Pan D se vzdal funkce ve výboru ihned a pan F to nevím. Já jen doufám,že se svých funkcí ve výboru vzdali písemně a mají to podepsané a orazítkované i z druhé strany, protože jinak jsou stále členy výboru. Takže máš pravdu dluhy jdou za výborem Čecho. Vyjma vodného a stočného tam je ručitelem úřad . Takže tam těch cca 100.000,- zaplatí zřejmě MČ. Máš pravdu k dluhům nemuselo vůbec dojít kdyby všichni řádně zvolení členové výboru makali na 100% kontrolovali a měli přesný přehled o financích klubu. No jo, ale když nemají někteří lidé rozhodující slovo a vliv ,tak ztrácí o danou věc zájem.

To, že pan Melichar podepsal smlouvu na odběr "levnější" vody z něj asi nedělá podvodníka jelikož z postu starosty asi musel jelikož pozemek na ,kterém se nachází hřiště je v majetku MČ. Upřímně v jiných obcích a městských částech vydávají daleko větší částky na provozy klubů než 100.000,-Kč + dotaci (5.000 -20.000,- Kč/ rok) za pět let. Jen pořádná údržba hrací plochy stojí min. cca 100.000,-Kč ročně. ( Ber to tak, že se dětem zaplatí voda na sprchování za posledních 5 let.)

Pokud si tím druhým M myslel Bertiho , tedy pana Maříka tak na to taky honem rychle zapomeň. Hrací plocha je sice majetek MČ, ale na ni stojící budova měla být v majetku Čechoslovanu. To, že ji od roku 1988 ,kdy byla vystavěna za zbourané kabiny na původním hřišti nikdo nezkolaudoval a to ani Čechoslovan ani MČ Velká Chuchle asi není problémem předsedy majetku MČ. To zkolaudování se asi mohlo dotáhnout už po povodních 2002 ,kdy byla budova prakticky nově postavena. Nevíš čistě náhodou kdo byl starostou ve volebním období 2002 -2006 ? Nebyl to pan F ? Nevím těch starostů se od roku 1990 vystřídalo tolik, že už si to nepamatuji.

Takže doufám, že nynější starosta již zahájil potřebné kroky, pověřil stavební odbor na MČ, aby ve spolupráci se stavebním odborem v Radotíně zlegalizoval stavbu na pozemku MČ Velká Chuchle. Vlastně tím, že k tomuto došlo by mohla MČ dostat relativně "novou" budovu za nulové náklady z rozpočtu. Tak ve svých tajenkách brzdi drahý brachu. Ono v těch tvých vyjádřeních není také vše "košér" zřejmě jak při volbě předsedy Čechoslovanu.

Jsem Ti z pozdravem Roberte Pořízku
Vlasák Zdeněk
 

8 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 M | 26. června 2018 v 22:49 | Reagovat

Václave neměl by jste dát slovo i panu Šafářovi?

2 T.Hromádka | 26. června 2018 v 22:50 | Reagovat

Osobně považuji projekt Soutok za mimořádně důležitý, ale chápu, že mnozí mají jiné a jistě také důležité zájmy (třeba řešení dopravy nebo stavbu školy). Jde o to sladit zájmy městských částí, developerů, majitelů pozemků v zájmovém území MČ Zbraslav, Lipence, Radotín a Velká Chuchle. Tématu se přirozeně nejvíce věnuje zbraslavská radnice - podrobnosti najdete ve Zbraslavských novinách - téměř v každém druhém - třetím čísle je o této problematice podrobně psáno. Chuchle se problém týká v návaznosti na řešení území podél Vltavy (poldry, rekreační zóna, zájmy firem, cyklostezka, protipovodňová opatření, budoucí znovuobnovený přívoz do Modřan?).

3 Chuchle.blog.cz | 26. června 2018 v 22:53 | Reagovat

[1]: Máte naprostou pravdu. Já ale opravdu nemohu dělat všechno sám. Jestli má pan Šafář potřebu se vyjádřit tento blog je mu plně k disozici. Stejně to platí i pro pana Melichara a pro každého koho obec zajímá...

4 Václav Burle | 26. června 2018 v 22:57 | Reagovat

[2]: Napsal jsi to Tomáši naprosto správně. Ano jde zejména o peníze. Určití lidé potřebují vydělávat a to na úkor občanů. Podobně jako je to s Centrem Chuchle. Já si nemyslím, že Soutok je dobrý nápad. Zde musím dát za pravdu panu Freslovi.

Já bych to spíše viděl k návratu Matičky přírody do okolí jak Vltavy, tak Berounky. Zejména obnovit poldry, aleje ovocných stromů apod. Ale o tom je zde na blogu již napsáno nepřeberně článků.

5 Václav Burle | 26. června 2018 v 22:58 | Reagovat

Už jsem stár, unaven, tělo mám zetlele. To je důvodem proč po komunálních volbách s tímto blogem skončím. Je na prodej a to za symbolickou cenu. Tak jestli máte zájem?!

6 Petr | 27. června 2018 v 1:17 | Reagovat

Požár automobilu, který přeskočil na obytný dům, někdo založil úmyslně.  

Autor: pom
26. června 2018 | 13:23
Požár, který v noci zachvátil automobil zaparkovaný v Drážní ulici ve Velké Chuchli a následně přeskočil i na vedlejší dům, nevznikl nešťastnou náhodou - podle vyšetřovatelů ho někdo založil schválně! Škoda se vyšplhala na dva miliony korun.

V úterý v ranních hodinách měli hasiči pěkně napilno - v Praze 5 totiž začalo hořet auto, plameny se ale rozšířily na vedle stojící vůz i na vedlejší dům. „Během požáru byly z vedlejšího domu evakuovány tři osoby. Plameny poškodily vedle stojící automobil a část dřevěného podbití střechy domu. Poškozena byla i přípojka rozvodu plynu,“ uvedl mluvčí pražských hasičů Martin Kavka.

7 Bude se parkovat přes týden na dostihovém závodišti? | 27. června 2018 v 10:57 | Reagovat

Již několik let usiluje chuchelský okrašlovací spolek o otevření parkoviště na dostizích zejména pro auta, která přijíždějí z Poberouní. Dnes přišla informace, že TSK zahájil s vedením dostiového areálu konkrétní jednání. Jak asi skončí? Pro občany by to znamenalo menší znečišťování obce, zdraví, jedovatými zplodinami od aut. Rovněž chuchelské vlakové nádraží by stouplo ve významu.

8 Trvalo to dlouho ale konečně se zadařilo | 27. června 2018 v 10:59 | Reagovat

Okrašlovací spolek mnohokrát žádal vedení obce o odstranění těch dvou obrovských květináčů před chuchelským nádražím. Tady chválíme I. místostarostu pana Šimka, který tuto záležitost dotáhl konečně do šťastného konce. Tak mohou před nádražím zaparkovat další tři auta.

9 V této souvislosti uveďme... | 27. června 2018 v 11:02 | Reagovat

[6]: Na minulém zastupitelstvu starosta Stanislav Fresl upozornil, že nejsou naplněné stavy městských strážníků včetně těch radotínských. Ve Velké jich je třeba na mnoho úkolů. Můžeme být rádi, řekl pan starosta, že nám alespoň zajišťují v ranních hodinách hlídkování před základní školou. Víc od nich prý očekávat nemůžeme.

10 Námět pro obecní zastupitelstvo | 27. června 2018 v 11:07 | Reagovat

V Chuchelském háji je sem tam lavička na posezení. Pravděpodobně je tam osadily Lesy hl. m. Prahy. Jednoznačně ale chybí na přístupové cestě ke kostelíčku nad železniční tratí. Dvě tam byly od nepaměti. Bohužel je tam před rokem zlikvidoval vandal. Není již čas je znova osadit? Nemusí být drahé, mohou být jednoduché, levné, ale aby posloužily svému blahodárnému účelu. Ten kopec je příkrý a mnohý zadeček, zejména dříve narozených občanů, by lavičky přivítal. Co vy na to pane Šimku?

11 Reakce na článek | 27. června 2018 v 20:31 | Reagovat

Dobrý den pokusím se reagovat na článek pana Burleho a pana Zdenka Vlasáka „konkrétně co se týká Čechoslovanu Chuchle“, který je psán tak nějak zvláštní formou a jsou v něm určité věci minimálně překroucené, neúplné nebo zcela záměrně nepravdivé.

Na začátek pro neznalé. Pan Vlasák, mě nemá moc rád, to je asi zřejmé. A proč, tomu tak je ? No, to byl rok 2014 a já jsem mu nepomohl odvolat z funkce předsedy ODS, pana Fresla a zvolit na jeho místo paní Felix. Toť vše a jak to pak dopadlo, už asi víte...

Ano bohužel, už je asi před volbami. A tak se asi pan Burle a pan Zdeněk Vlasák domnívají, že mám postupovat, jako poslankyně Malá za ANO, která by si přála a řekla---Co brání tomu, aby se řešení té kauzy posunulo o čtyři roky nebo prostě do doby, než budou nové volby? Co se stane?“ uvedla Taťána Malá. No, ať si na to každý udělá názor sám.
Začátkem května jsem obdržel nové jasné a zřejmé skutečnosti, které naznačovali porušování smlouvy s Čechoslovanem Chuchle a finanční závazky, které za něj bude muset platit obec--“ zdůrazňuji objektivní skutečnosti“. A tak jsem musel s KV začít dohledávat podklady atd.  k předložení problému zastupitelům. Vše je doložitelné i s datem doručení informací.
NEZLOBTE SE NA MĚ, ALE ČEKAT S ŘEŠENÍM TOHOTO PROBLÉMU, JEN  PROTO, ŽE SE TO NĚKOMU NEHODÍ, ŽE  JSOU VOLBY A NEBO, ŽE SE TO MŮŽE DOTKNOUT PANA BÝVALÉHO STAROSTY  MELICHARA, OPRAVDU NEHODLÁM. KV postupoval tak, jak musel, jak mu ukládá zákon a jak se dostával k  informacím. Bez zbytečného odkladu, toto totiž odklad nesnese.
Nebo se snad někdo domnívá, že exekuce v částce 91 000 na obec kvůli neplacení vody panem Šafářem, se má přejít jen proto, že je květen 2014, nebo, že smlouvu podepsal pan Melichar ??????

A teď postupně k textu…..
V odstavci : Robert Pořízek a zejména pak odborník atd.
Píšete: Podle kontrolního výboru není tedy pravděpodobné, že by tu obrovskou částku musela platit obec………… Právě naopak, podle dodatku „Ručitelského závazku“, podepsaného panem Melicharem v roce 2013,  musí tento dluh zaplatit obec a to včetně nové faktury na částku 52 000 a případného dopočtu černého odběru, pokud ten bude zjištěn !!!! Pokud tak samozřejmě neučiní sám pan Šafář za klub Čechoslovan Chuchle. I tak se ovšem bude muset řešit způsob podpisu ručitelského závazku.

V odstavci: Situaci kolem Čechoslovanu řešíte  atd…..
píšete:
1) Pan D se vzdal funkce ve výboru ihned a pan F to nevím. Já jen doufám,že se svých funkcí ve výboru vzdali písemně a mají to podepsané a orazítkované i z druhé strany, protože jinak jsou stále členy výboru ---------
Když nevíš tak raději nic nepiš ….. Pan F. jak píšeš, tedy pan Fresl se vzdal funkce dne 3.10.2013 !!!! přepis rezignace bude pod komentářem a bude zaslán v PDF panu Burlemu, pokud mi  sdělí svoji e-mail adresu k vložení sem. Jen doufám, že někdo najde tu odvahu a panu Freslovi se omluví ……
Nevím co dělali členové klubu a jestli makali na 100 %, jak píšeš. Ale je jisté že případné dluhy a exekuce půjdou za nimi, pokud měli nějakou kontrolní funkci. A kdo to byl, to jistě víš. Ale ani pan D a ani pan F to nebyli.

2)To, že pan Melichar podepsal smlouvu na odběr "levnější" vody pro děti ---------
No, tak podvodníka, si s pana Melichara teď udělal ty, já nikdy toto neřekl. Ale řekl jsem to, že pan Melichar podle zákona a tak jak to vidím já a KV, porušil zákon tím, že nenechal o tomto ručitelském závazku hlasovat zastupitelstvo a, že neučinil žádné kroky k podepsání dodatku ke smlouvě, která by kryla možné neplacení vodného. Například, deponovat peníze nebo dát do smlouvy výpověď z důvodu neplacení vody. Aby obci nemohla vzniknou škoda.

V odstavci: Pokud si tím druhým M myslel Bertiho  atd…
píšeš:
1) Pokud si tím druhým M myslel Bertiho , tedy pana Maříka tak na to taky honem rychle zapomeň.

No to klidně honem zapomenu, protože jsem nemyslel pana Maříka, ale pana Malého !!!!! Ale to se stačí zeptat, nebo se podívat na členy Čechoslovanu Chuchle v době instalování pana Šafáře… tak si zase mimo a píšeš jen něco, asi proto, že je právě před volbami.

2)Takže doufám, že nynější starosta již zahájil potřebné kroky, pověřil stavební odbor na MČ, aby ve spolupráci se stavebním odborem v Radotíně zlegalizoval stavbu na pozemku MČ Velká Chuchle-------
No zase jen vaříš z vody. Opět se stačí zeptat …. Ano, pan Fresl a úřad Velké Chuchle, toto řeší delší dobu, ale není vše tak lehké, jak si myslíš i v kontextu, kde stavba stojí.  Dost by pomohlo, kdyby toto řešil už pan Melichar, ale nestalo se.

PŘEPIS REZIGNACE:
3. října 2013

SK Čechoslovan Chuchle
Výbor klubu
Strakonická 418
15900 Praha 5 Velká Chuchle

Věc. Rezignace na člena výboru SK Čechoslovanu Chuchle.

Sděluji vám, že k 3 .10.2013 podávám rezignaci na funkci člena výboru klubu a ukončuji svoji činnost.

Odůvodnění:
1)domnívám se, že mé zvolení do funkce bylo provedeno neplatné Výroční členské schůzi, která proběhla v naprostém nesouladu a v rozporu s platným jednacím a volebním řádem.

2)zúčastnil jsem se 2 schůzí výboru, na který jsem nabyl přesvědčení, že způsob práce výboru není přínosem pro SK Čechoslovan

3) nebyla snaha se zabývat mými připomínkami a návrhy ohledně činnosti kolem klubu a při práci výboru

4)nemohu souhlasit se způsobem účetnictví klubu a jeho financování

S pozdravem Stanislav Fresl

Pokračuje podpis  kdo za klub rezignaci převzal. To bude patrné v PDF formátu, který jistě pan Burle vloží i s omluvou.

A na konec:

Za prvé, pane Burle. Použil jste ve svém článku, úmyslnou lež, ve spojitosti s mým jménem a funkcí předsedy KV. Tímto vás žádám o okamžité odstranění odstavce, začínajícím „ Předseda kontrolního výboru Robert Pořízek  atd.
Tento odstavec je ve větší míře lživý a jsou v něm věci, které jsem nikdy nepoužil, ani jako Robert Pořízek zastupitel, ani jako předseda KV.

Za druhé, upozorňuji vás naposledy, že jste použil a vložil můj komentář, který jsem vložil pod jiný článek  do svého nového článku. S tím opět nesouhlasím a žádám vás o okamžité vymazání z vašeho článku. Pokud tak neučiníte, podniknu kroky, aby se tak stalo.
Děkuji za pochopení.

Robert Pořízek.

12 Problém | 27. června 2018 v 21:20 | Reagovat

za koho asi chce kandidovat Zdeněk Vlasák - v ODS už není,už ani v Chuchelácích trochu jinak. Asi na kandidátce pana Melichara, jenže ten zaplatí 200 tisíc a zahrabe se s ostudou do hrobu. To jsou perspektivy!

13 Václav Burle | 27. června 2018 v 21:51 | Reagovat

[11]: Váš komentář jsem přetáhl do úvodního článku pouze z důvodu, že v tom původním byl již zastaralý. S novým článkem byl po informaci více vysvětlující. Věci, záležitosti, ozřejmující.

Vašemu předposlednímu odstavci na konci vašeho komentáře nerozumím. Vy nejste předseda výboru kontrolního?

14 stoper | 27. června 2018 v 21:54 | Reagovat

Vy tomu rozumíte co pan Pořízek napsal? Já jsem z toho tak nějak hodně zmatený.

15 Václav Burle | 27. června 2018 v 21:57 | Reagovat

[14]: Já jsem byl také zmatený než jsem pochopil, že je nutné jeho příspěvek si rozdělit na dvě části. Ta první je o článku pana Burleho, v té druhé odpovídá na text pana Vlasáka. Když se v tom chcete vyznat, tak si musíte text pana Vlasáka nastudovat.

16 Atentát na auto a dům | 27. června 2018 v 22:00 | Reagovat

[6]:V tomto příspěvku pan Petr nas seznámil s trestným činem, který se stal na Mrázovce. Dnes o něm dlouze informovala televize Prima ve zprávách. Jedná se o chuchelského občana, který odhalil trenéra hokeje Růžičku, který bral úplatky. Sliboval, že syna našeho občana dostane na nejvyšší hokejové příčky.

17 Atentat | 27. června 2018 v 22:40 | Reagovat

[16]: jaká Mrazovka bylo to v Drazni co to prekrucujete

18 blog | 27. června 2018 v 22:49 | Reagovat

[16]: Oprava: nebylo to na Mrázovce, ale v ulici Drážní, která je za obecním úřadem.

19 Zamyšlení | 27. června 2018 v 23:31 | Reagovat

Kolik asi druhů odznaků Čechoslovanu existuje. Máte některý ve svém držení?

20 Snad to pochopíte | 28. června 2018 v 0:52 | Reagovat

[13]:
Pane Burle, jasně jsem vám napsal, že s jakoukoliv manipulací mého komentáře, bez mého souhlasu nesouhlasím. Také jsem vás požádal o vymazání „ mého komentáře číslo 6. pod článkem ---“Jak se říká kladivo správně uhodí na hřebíček“  z vašeho novém článku ----“VII zasedání zastupitelstva.  Kde jste ho bez mého souhlasu použil.
A také jsem vás upozornil na fakt, že pokud tak neučiníte, podniknu kroky, aby jste to udělal.
Ještě vám připomenu, že jako majitel tohoto blogu, odpovídáte za všechny články a komentáře, které jsou zde uveřejněny a jste povinen se řídit zákony ČR a směrnicí EU.

21 pan Burle je zmatený ze svého článku | 28. června 2018 v 0:57 | Reagovat

[15]:
Na začátku mého komentáře č.11 jasně píšu, že reaguji na váš článek….. Já opravdu nebudu luštit, kdo, co kde napsal a co jste vy, kde posbíral a zmatlal dohromady ve svém článku.

Jste majitel a správce blogu a články vkládáte jen vy. Jak je vložíte, takové jsou a za ně, jako za celek nesete odpovědnost .

Robert Pořízek

22 žádost o zveřejnění rezignace pana Fresla v PDF | 28. června 2018 v 1:06 | Reagovat

Toto je odpověď pana Burleho na mojí žádost, o zveřejnění kopie rezignace pana Fresla, na funkci v Čechoslovanu Chuchle, ve formátu PDF. Žádal jsem ho o to, na základě tohoto jeho článku ---  VII zasedání zastupitelstva----- Kde o jeho účasti ve výboře,  přímo píše toto:
„ Do výboru SK Čechoslovan byli zvolení i dva tvoji kolegové z poslední kandidátky za ODS. Ten nejvyšší pan jehož jméno začíná na písmeno F a pan D. Pan D se vzdal funkce ve výboru ihned a pan F to nevím. Já jen doufám,že se svých funkcí ve výboru vzdali písemně a mají to podepsané a orazítkované i z druhé strany, protože jinak jsou stále členy výboru. Takže máš pravdu dluhy jdou za výborem Čecho.

MOJE ŽÁDOST:
Pane Burle předpokládám, že toto co nejdříve vložíte na své stránky i s omluvou.
Děkuji Robert Pořízek              následuje PDF.

ODPOVĚĎ Pana Burleho:
A proč se mám omlouvat? Nechápu! Ten text o odstoupení pana Fresla jste přece již na blog napsal ve svém komentáři. Proč to tam tedy vkládat znovu? Můžete to ale opět vložit do dalšího komentáře sám. -V-

Ať si každý udělá svůj názor na to, jak každý může požádat pana Burleho o zveřejnění svých podkladů zde na blogu a pan Burle mu vyhoví.  Ono se říká, někdo si je rovnější :-) . A jo, já vlastně zapomněl, že je před těma volbami a tak by se panu Burlemu nehodilo, aby se za své výroky  omlouval panu Freslovi.  Prostě se mu to nehodí do krámu :-) .
Ale děkuji za hezkou ukázku arogance, pane Burle.

Já si jen myslím, že když někdo ve svém článku uveřejní zavádějící informace, tak by se měl omluvit. Někdo to, ale nezvládne :-(
Pane Burle, vám tady jde jen o pomlouvání, napadání a urážení. Určitě ne o objektivní fakta. Nedivte se proto , že se vám tady nikdo nechce k ničemu vyjadřovat, můžete si za to sám.

Robert Pořízek

23 Prosba | 28. června 2018 v 10:11 | Reagovat

Pane Burle, pokud máte aspoň trochu slušnosti, za svá lživá tvrzení byste se měl omluvit. A hlavně konečně přestat lhát.

24 Neveselé vyhlídky | 28. června 2018 v 10:13 | Reagovat

Za koho asi chce kandidovat pan Zdeněk Vlasák - v ODS už není, už ani v Chuchelácích trochu jinak. Asi na kandidátce pana Melichara, jenže ten asi zaplatí 200 tisíc a zahrabe se s ostudou až někam. To jsou vyhlídky - obou!
Tak proč nevyužívat stařeckou zmatenost páně Burleho - dobrý Trojský kůň.

25 Václav Burle | 28. června 2018 v 18:51 | Reagovat

[22]: Promiňte pane Pořízku, ale já vám vůbec nerozumím!!!

26 blog | 28. června 2018 v 18:52 | Reagovat

[24]: Vy budete pane Vlasáku kandidovat? Nebo je to zase jen fáma?

27 Reakce na ten elaborát. | 29. června 2018 v 13:09 | Reagovat

[11]:Nó, pěkně jste to s Vláďou a kol. napsali. Je to dlouhé a trochu zmatené.
To že Vám p.Šafář leží v žaludku to snad ví každý. To,že je fotbal „bezedná díra“ ,to taky. P. Šafář je stejný „bafuňář“ jako ten ,kterého se tam snažíte prosadit vy. Nebo  nastrčíte loutku a ten Váš „Žolík“ ji bude vést. 100.000,- Kč není ve fotbale tak moc, prodej dvou hráčů a může to být Ok. Podívej na Slávii. Jeden den nemají na výplaty a druhý den- Fun- Din –Dong z Číny a je vše Ok. Postupujte podle zákona a nepleťte se do interních věcí klubu. Výbor byl,řádně zvolen ,Vaši koníci z něj odešli protože pracovat pro klub ,když neměli většinu hlasů se jim nechtělo. Vždyť to znáš vzpomeň si jak „makal“ tvůj Boss, když nebyl starostou. Nijak. 4 roky se choval jako ,když dítěti vezmou hračku. A propo jsem moc rád ,že po cca 20 letech ve funkcích začal makat na tom ,aby budova byla součástí pozemku MČ. No nenechal moc cloumat svým majestátem.
Jen jsem Tě chtěl poprosit ,když už ti ten elaborát Vláďa připravil tak ho příště aspoň souvisle přečti. Dík
Roberte má rád nemá rád, Na to si já nějak nehraju. Už mě není pět. Pokud si vzpomínám tak panu Freslovi končilo předsednické období a tak jsem tenkrát navrhl jiného kandidáta. No co jste tam potom předváděli to byla trošku fraška,ale to je dávno za mnou. Ale volení po telefonu  a  tak. Jak jsi mě to připomněl pěkně sem se zasmál. No a ty jsi znechucen z volby v Čechoslovanu . Ale jdi.
Tak zatím Pa  a pozdravuj kluky co to s tebou sepsali.
Vlasák Zdeněk

28 Pro stopera | 29. června 2018 v 13:10 | Reagovat

[14]:To nejsi sám Stopere on pan Pořízek fotbalu moc nerozumí a o tom jak se asi vede fotbalový klub mu vysvětluje vyšetřovatel ve výslužbě . Co chceš, abych Ti k tomu víc řek. Vlasák Zd.

29 Z Veselé Vyhlídky | 29. června 2018 v 13:13 | Reagovat

[24]: Čau Vládo
Za ODS ,bych ani nekandidoval v podání těch vedoucích  představitelů chuchuchlské organizace   je to pro mě představitel takové té korupčně- klientelistické politiky  a to já fakt nemusím.
Za ANO? Ne,ne . Strana ,která se spojuje s komunisty a ještě má ve vedení Špáňu, který Vás bez mrknutí oka prodá ODSákům to taky není můj favorit.
„Srdíčkáře“ taky ne . Tý, jejich politice moc nerozumím.
Zůstanu Chuchelák . Platím  příspěvky, máme zaplaceny daně .oproti ostatním máme sídlo v Chuchli , jsem spokojen. Jedině Chucheláci . No řekni kde v Chuchli má sídlo ODS ? Ano ? atd. Nikde. Tak jak můžou v Chuchli vůbec kandidovat? 
Pane Burle vůbec si neberte tu poslední větu. Tu tak nikdo nemyslel. Vždyť jste mlád jako náš pan starosta.:-)
Hezký víkend
Vlasák Zdeněk 

30 Pro Blog | 29. června 2018 v 13:14 | Reagovat

[26]:Ne,ne nebudu v mém věku to přenechám mladším . Vlasák Václav

31 ZV | 29. června 2018 v 13:18 | Reagovat

Dobrý den pane Burle
Nejstarší fotografie Čechoslovanu jsou z roku 1926. Časem Vám je pošlu. Odznaky ? myslím ,že se zadali 3x. . Ale nejsem si jist.
S pozdravem Zdeněk Vlasák

32 Ano, vadí mi | 29. června 2018 v 16:41 | Reagovat

[27]:
Ano Zdenku.
Vadí mi, když někdo zadluží Čechoslovan Chuchle částkou přes 700 000,- .
Vadí mi, když někdo neplatí za vodu a musí to za něj platit obec 91 000,- exekuce a dalších 52 000 splatné 25.6.18.  Jen proto, že pan Melichar podepsal ručitelský závazek,bez souhlasu zastupitelů a neošetřil ve smlouvě, placení vody.
Vadí mi, když někdo na pronajatém pozemku, dělá pravděpodobně černý odběr vody.
Vadí mi, když se někdo nestará o svěřený majetek a nechá pobořený plot zasahovat na cyklostezku přes 2 měsíce a zraní se tam 2 cyklisté.
Vadí mi, když si někdo se smlouvy dělá trhací kalendář.

Tobě to nevadí ?

Pokud se nepletu, jsi 4 roky členem majetkového výboru a tak jistě víš, co má tento výbor v náplni práce. Mimo jiné i pronajatý majetek Čechoslovanem.
Proč jste nic neudělali, když o těchto problémech víš roky jak píšeš. To opravdu netuším a každý ať si to pobere po svém.

To ostatní co píšeš, jsou stejné předvolební řeči, jako před 4 roky. Jen urážky a napadání bez argumentů.  To  mi nestojí za komentář.

Robert Pořízek

33 Občan | 29. června 2018 v 20:08 | Reagovat

Je pravda, že pan Špańel byl je komunistou? To by přece nebyl v ano. Oni by ho přece mezi sebe nevzali.

34 Čechoslovan | 29. června 2018 v 21:15 | Reagovat

[32]: Můžete tech 700.000,-Kč rozpolozkovat nebo je to vás nepodlozenej odhad

35 Vodnik | 29. června 2018 v 21:22 | Reagovat

[32]: Rucitelsky zavazazek měl podepsat ten kdo tu plochu pronajal a to byl prý rok 2002. Nastudujte si obchodní podmínky odběru vody pro treti osobu, pak vám bude jasno.

36 Ach jo :-) | 30. června 2018 v 3:35 | Reagovat

33)
No, a jak by jste chtěl, rozpoložkovat 4-5-6 exekuci ?? :-). Na to Vám musí odpovědět pan Šafář, na co si půjčil tyto peníze.
Prostě, na Čechoslovan Chuchle je vedeno několik exekucí a ta největší je ve výší  600 000,-. Pokud si dáte trochu práce a věnujete tomu trochu času, tak jsou tyto informace veřejně dohledatelné.

34)
Vodníku , Ty si úplně mimo,
PVK, vyžadovalo v roce 2013 doplnit podmínky odběru vodu o ručitelský závazek . A obec, se k tomu podle zákona měla vyjádřit hlasováním zastupitelstva a to se nestalo. Ještě něco nechápeš ?.

1) PVK předložilo dodatek smlouvy o ručitelský závazek
2) O ručitelském závazku, rozhoduje hlasováním zastupitelsto, to se nestalo !!!!!! podepsal sám starosta, Pan Melichar.
3) Při uzavírání ručitelského závazku se měnily smlouvy--- například, dodatkem o ukončení smlouvy v případě neplacení vodného, nebo dodatkem o deponování fin.částky …..

Vodníků, buď si jistý,  že to mám nastudované velice podrobně. A ty ?

Robert Pořízek

37 S Melicharem | 30. června 2018 v 13:45 | Reagovat

V tom tedy jedou i Mařík s Vlasákem?

38 Vedení obce | 30. června 2018 v 20:24 | Reagovat

[37]: Za stav nezaplacené vody muže placené vedení obce, těm chodej upomínky. Takže zase ODS Fresl, Klan a Šimek

39 Špatné informace | 30. června 2018 v 21:39 | Reagovat

[38]:
Tak za prvé:
Žádné upomínky určitě nechodí nikomu z vedení obce.

A za druhé:
Dopis z PVK hovoří jinak. Dopis hovoří o nezaplacené faktuřě č. Xxxxx. a snaze ze strany PVK o vymožení dlužné čásky od pana Šafáře a Čechoslovanu a jeho snaze jak se placení vyhnout. A také o tom, že v únoru 2018 došlo k  realizaci přerušení dodávky vody a poté PVK přistoupilo k vymáhání dluhu, předžalobní upomínkou na obec.

Robert Pořízek

40 krátce pro anonyma | 30. června 2018 v 21:43 | Reagovat

To se zde, ale  najednou objevilo obránců pana Šafáře a pana Melichara :-) .
Jen by to chtělo alespoň znát základní fakta a nepsat dokola nějaké hlouposti.
Pan Šafář, vedení Čechoslovanu a stav Čechoslovanu, je kapitola sama o sobě a není to nic veselého :-(
A o panu Melicharovi a o tom, co vše prošlo za dobu jeho starostování, by se dalo dlouze psát.
Ale jak zde už někdo napsal, je před volbami a tak to teď nechám být. Nebudu se zde, ani jinde pouštět do hloupého a zbytečného osočování a urážení ostatních konkurenčních stran, hnutí nebo jednotlivců.

Ovšem co se týče, ručitelského závazku, to nemůže být ponecháno nevyřešené. Bohužel, tyto skutečnosti se objevili teprve v květnu a toto se v návaznosti na předžalobní upomínku, nějak vyřešit musí. Zatím to může být až 200 000,- které bude muset za Čechoslovan zaplatit obec a to jistě uznáte není zrovna málo.

Hezké prázdniny a hlavně klid a pohodu

Robert Pořízek

41 Neuvěřitelné | 1. července 2018 v 10:44 | Reagovat

Melichar prý chce být jedničkou na kamdidátce a starostou. To chce za dobrý plat škodit a dělat další dluhy

42 Marie N | 1. července 2018 v 22:16 | Reagovat

[41]: Čtení je to zajímavé. Určitě by bylo dobré pane Burle kdyby jste zde vyzval občany aby napsali koho by chtěli za stasrostu na další volební období mít. Melichara prý ne, Fresla prý ne Felixovou prý ne. Tak koho. Mlubí se i o panu Klánovi. Toho jste vy dokonce nejednou chválil. Tak koho by jste chtěli za starostu?

43 Proč | 2. července 2018 v 9:42 | Reagovat

[42]:trpíte samomluvou,vykáte si a podepisujete se jako žena,pane Burle?

44 Ale vadí | 3. července 2018 v 16:57 | Reagovat

[32]:
Ale vadí mě,že „někdo“zadluží Čechoslovan vlastně likvidačně. Ale nepostavím se a nezačnu řvát : „On ,on to udělal!“.
Podívám se na to trošku z povzdálí a pak zhodnotím kdo co jak. Nesplácel-li Čechoslovan splátky za užívání vody jako pronajimatel byl zjevně informován majitel o neplacení vodného a stočného tedy Městská část. Vidím to,že max. po třetí nezaplacené částce byl upozorněn majitel pozemku tedy MČ Velká Chuchle. Předpokládám, že ,když se částka vyšplhala na  cca. 143.000,-Kč přišlo na Úřad více upomínek než jedna. Ale to se dá dohledat. Předpokládám ,že víc jak 5.000,- Kč/ měsíc zálohy Čechoslovan neplatil. Takže tato věc než došlo k exekuci je stará cca 1,5roku + další náklady. To kolik přišlo upomínek na Úřad k rukám starosty než došlo k exekuci se dozvíš z knihy došlé pošty . To , že tuto situaci dlouhodobě  nikdo neřešil za to asi nenese odpovědnost p.Melichar a nějaká smlouva. Naopak je vidět, že p.Melichar si nechá od p.Fresla lecos líbit . Protože ,když ho častoval p.Fresl souvětím, které je uvedeno v průběhu  článku ("Pane Mgr. Martine Melichare.Asi bude nejlepší, když se domluvíte s panem Šafářem,kdo tu dlužnou částku za
vodu z vás zaplatí!Nejlépe když se podělíte stejným dílem!") měl p. Melichar opáčit něco ve smyslu, že kdybyste si pane starosto  uklidil ten „bordel“ na vašem stole a řešil tím věc daleko dříve nemuselo se jednat o tuto částku, nýbrž o daleko nižší! Jestli já se budu podílet na částce tak, tak maximálně do třetí nezaplacené zálohy a ten zbytek předpokládám doplatíte napůl s p. Šafářem vy p. starosto!.
Černým odběrem zřejmě, pokud byl odebírán na hřiště byla zřejmě zalévána plocha. Pochybuji, že p.Šafář  nosil vodu do džberů a následně ji se ziskem prodával. Jen mě tak napadlo.Kolik by asi stála nová travnatá plocha?
Pakliže jste o plotě věděli proč jste p.Šafáře neupozornili? Nebo jste nevyslali elitní jednotku „obecních údržbářů“? Nevím , Vy všechno víte ,ale nic neuděláte. Jsem členem výboru majetku MČ , ale o tom , že je dluh na majetku MČ se do našeho výboru vůbec nic  nedostalo neb nám ho tajemník výboru nepředložil. Zjevně tedy neopustili upomínky kancelář p. starosty. Na poslední schůzce jsme měli pouze Petici a tu jsme vzali na vědomí.Ale o dluhu za vodné a stočné nic. A to se scházíme dost často na rozdíl od některých výborů! Takže jste nám to mohli poslat. Mohli, ale neposlali.

Fakt mě není patnáct ,abyste mě opíjeli rohlíkem. To,že ti někdo nahučel do hlavy ,kdo za to může  a ty to slepě papouškuješ není náš problém. Při vší úctě k tvé osobě tohle není z tvé hlavy. Přišla exekuce a kluci to nechtěli nechat na sobě tak ti nakukali, že za to může Mel atd. no a ty si se stal nástrojem nic víc nic míň.
Nikdo tě neuráží . Samozřejmě jsem tím vedením nemyslel pí Děrďovou,pí . Kuzníkovou či p.Piskáčka či p.Stříhavku ti od vás dostávají záměrně zkreslené.
Někde jsem tady od tebe četl, že jsem podporoval na starostu pana Melichara. Můžeš mě říci proč bych to dělal? Chucheláci podporovali na starostu svoji předsedkyni . Byl to pro nás jediný kandidát.
To jen upřesnění těch tvých blábolů co tu poslední léta píšeš, či ti někdo nakukal a ty to udáváš za pravdu.
Vlasák Zdeněk

45 No jasně | 3. července 2018 v 16:59 | Reagovat

[37]: Tak určitě! Krom třetí světové války můžu za všechno. :-) ZV

46 Pro žalobce | 3. července 2018 v 17:02 | Reagovat

[40]:
Nikdo nikoho nebrání jen se nám ta vaše pravda zdá plná zatáček a  překážek. Tedy hodně křivá a účelová. Taková předvolební a pošpiňující ostatní a ukazující jaké jste "hvězdy".
ZV

47 Agitka pana Vlasáka | 3. července 2018 v 18:49 | Reagovat

[44]:a co vlastně dělá majetkový výbor v čele s Maříkem a Vlasàkem,když je mu lhostejný majetek obce. Předvolební agitka zašlých Chucheláků trochu jinak.

48 Marie N | 3. července 2018 v 19:41 | Reagovat

[47]: Já jenom nemohu pochopit proč se pan Melichar nebrání, neozve se. I to o něčem svědčí! On přece o této záležitosti musí vědět všechno.

49 opět uvedení na pravou míru | 3. července 2018 v 22:18 | Reagovat

Opravdu se nehodlám nechat vmanipulovat do tvého předvolebního boje Zdenku.

Nic méně:
za prvé - si pořádně přečti, co jsem psal o tobě a majetkovém výboře a k jaké věci se to vztahovalo.

Za druhé - jsem jasně napsal a bylo to i na zastupitelstvu uveřejněné, kdy, tedy jaký den, jsem jako předseda KV obdržel  nové závažné zkutečnosti o problémech v Čechoslovanu a možného porušování smlouvy. Bylo to v dubnu 2018, na prví možné zastupko, jsem už přinesl zprávu KV.

Za třetí – Co je napsané v dopise PVK o předžalobní upomínce, jsem už také psal, tak si to znova přečti. Ani v tomhle nemáš pravdu a mýlíš se.
Základní problém, je ten ručitelský závazek a ten v roce 2013 podepsal pan Melichar. Jak závažné porušení zákona to je, musí vyřešit někdo jiný, to nevyřešíš ani ty ani já. Moje povinnost byla na to upozornit zastupitelstvo a to jsem udělal. Nejsem zvyklí, něco takového krýt a ani nemůžu. KV, není majetkový výbor.
Já nekoukám jaký je datum a kolik dní je do voleb. V dubnu sem se dověděl a v květnu předložil.

Přečti si zprávy KV a poslechni si, co a kdy jsem říkal na zastupku ohledně Čechoslovanu. Můžeš mi třeba říct, co výbor majetku udělal od 21.5.18, kdy jsem předložil zprávu o stavu v Čechoslovanu, smlouvě o dotaci a dalších problémech.
Robert se se-mnou třeba mohl domluvit  a mohla se udělat kontrola pronajatého majetku, Čechoslovanu. To není v náplni práce KV.  Já se naivně domníval, že v tom výbor majetku koná, už tak min. měsíc.

A o tom plotě Zdendo, opět si vedle jak ta jedle, nebo píšeš úmyslně lži. Zeptej se pana Melichara proč 21.3 napsal pod fotku vyvráceného plotu na FB  Malá Velká Chuchle– „Spadlo to. Asi vitr?“  Ale už o tom nikoho neinformoval a nechal to tak.  Když jsem se já dověděl o plotě, šel jsem se tam  hned osobně podívat a  okamžitě  jsem volal na policii, aby to šla zabezpečit, protože to bylo o hubu. To si můžeš dohledat, vyjádření policie je na úřadě.
To pan Melichar  a Václava Šafářová o tom věděli min. 2 měsíce.
Ty máš snad pocit, že by obec měla opravovat za své, svůj majetek, který si někdo pronajme,. Bůh nás ochraňuj před majetkovým výborem
Tak než zase něco napíšeš, nejdříve si zjisti fakta.

Máš to popletené : Možný dluh na majetku obce vznikl-vznikne,  předžalobní upomínkou a to po té, co jí obec zaplatí. Ta byla vydána v únoru 2018 a kdy se o ní dověděla obec nevím. Tak co tady zase motáš nějaký rok a půl. V únoru byla i odpojena voda, tak obci další dluh nevznikl, teda pokud pan Šafář neměl černý odběr, to by bylo nemilé. Přečti si dopis PVK.

Možný černý odběr, obhajuješ zaléváním trávy ??? to jako vážně Zdendo, pokud má tento názor i celí výbor majetku a pracuje podle tvé úvahy, tak potěš koště, to nás tedy čekají  věci. To, aby se nový zastupitelé báli, co na ně z majetkového výboru vyskočí.
Nechtělo by to teď urychleně udělat kontrolu majetku Čechoslovanu. Např. stav hřiště a funkčnost čerpadel. Nemá náhodou Čechoslovan na zalévání k dispozici studnu a čerpadla? Elektrika jim zatím jde, tedy doufám… Toto je v náplni práce majetkového výboru ne kontrolního.

Zdendo, nechceš si nejdříve veškeré věci zjistit, ověřit a teprve potom se k nim vyjadřovat, ať zase nepíšeš nepřesnosti a nevjedeš do kolejí pana Burleho.
Opravdu je zvláštní, jak se pořád někdo snaží fakta překroutit ve prospěch pana Šafáře a teď i pana Melichara. Nechme to vyřešit někoho jiného jo. A pak si o tom můžeme pokecat u piva.

Já jsem jako předseda KV v mých kompetencích a zastupitel, udělal maximum pro to, aby dále Čechoslovan neporušoval  smlouvu, nedocházelo k poškozování majetku obce, a obec neplatila za někoho jiného dluhy. Problém jsem ve výboru zpracoval a předložil zastupitelům.
Myslel jsem si, že toto by mělo být v zájmu, všech zastupitelů a i předsedy a členů výboru majetku obce, asi jsem se mýlil.

Napsal jsi 2 dlouhé články a oba jsou plné nepřesností,  zavádějících informací a dokonce výmyslů. Nebaví mě, ti pořád ty tvoje nepřesnosti vyvracet a uvádět na pravou míru.  Brzký čas ukáže, kdo říkal fakta a něco dělal a kdo jen napadal a nic ve výboře nedělal.

Nebylo by lepší, se v majetkovém výboře sejít a zjistit stav majetku obce v Čechoslovanu, než mě tady napadat a psát nepravdy.

K volbám 2014 – 2018, jiným stranám, hnutím, nebo osobám se vyjadřovat nebudu. Nebudu je ani napadat, ani jinak urážet. To ponechám tobě a panu Burlemu. Nic méně, jak to tenkrát bylo, víme oba :-)

Robert Pořízek předseda KV.

50 Hans | 3. července 2018 v 23:17 | Reagovat

Pane Pořízku přestaňte urážet pana Burleho. Uvědomujete si vůbec, že nebýt jeho blogu, tak se nemáte kde vyjadřovat? Proč ty svý slátaniny nepíšete na obecní stránky? No protože by je tam nikdo nečetl. A řeknu ještě jedno. Teď je na panu Melicharovi a panu Šafářovi aby se zde rovněž vyjádřili. Pravděpodobně to neudělají protože mají máslo na hlavě. Jinak si vaší práce pane Pořízku vážím a to už ztoho důvodu, že jste jediný zastupitel který s občany komunikuje. To neumí nejen starosta ale ani jeden z místostarostů. Takže poděkování.

51 Kdo je Zdeněk Vlasák | 4. července 2018 v 0:05 | Reagovat

Odejivší odeesák a zhrzený Chuchelák trochu jimak od paní Felixové.ODS si oddechla, ale co Chuchle!

52 Ano pane Burle | 4. července 2018 v 8:20 | Reagovat

[50]:je to slátanina podle Hanse nebo poděkování od Burleho? Asi vše v jednom.

53 Markkar | E-mail | Web | 10. července 2018 v 21:53 | Reagovat

naratriptana efeitos colaterais do viagra
<a href="http://viagra-gg.com">female viagra online mail-order pharmacies</a>
aaj unse milna hai humein female version of viagra
<a href=http://viagra-gg.com#buy+50+mg+viagra>viagra for women</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama